Спеціалісти медичного центру розвитку та реабілітації "Смарт" пропонують найкращі та найефективніші заняття, серед яких є ЛФК для дітей, адаптивна фізична культура та мозочкова стимуляція. Детальніше про заняття в нашому центрі раскажемо нижче.
Мульти-сенсорна навчальна програма, створена на основі методу TOMATIS® для поліпшення моторних і когнітивних навичок. Програма складається зі спеціально підібраної музики, обробленої за допомогою нейро-акустичних модифікацій, і серії вправ, спрямованих на поліпшення координації та здатності керувати своїм тілом.
ОСНОВНІ ПОКАЗАННЯ:
• розлади аутистичного спектру і порушення розвитку
• порушення концентрації уваги, СДВ і РДУГ
• затримка розвитку моторних навичок, порушення опорно-рухового апарату, балансу і координації
• порушення обробки сенсорної і слухової інформації.
Інноваційна міні-гарнітура, яка розроблена таким чином, щоб активізувати всі аспекти передачі та обробки звукового сигналу.
Показання для застусування гарнітури:
Комплекс лікувально-профілактичних і реабілітаційних методик, спрямованих на стимуляцію роботи головного мозку і мозочка.
Метод мозочкової стимуляції рекомендований пацієнтам з такиим проблемами, як аутизм і розлади аутистичного спектру, синдром Аспергера, алалія, синдром дефіциту уваги, зниження пам’яті, проблеми навчання, гіперактивність, підвищена збудливість, поведінкові розлади, затримка мовного розвитку, затримка психічного розвитку, дисграфія, дислексія, диспраксия, центральне порушення слухового аналізу, розлад сенсорної обробки, порушення ходи, порушення постави, порушення моторики, порушення роботи вестибулярного апарату, порушення координації рухів.
В основі програми мозочкової стимуляції лежить система тренувань на особливому тренажері - балансувальній дошці. Заняття нагадують лікувальну фізкультуру: стоячи на балансувальній дошці, дитина виконує завдання інструктора, наприклад, обмінюючись з інструктором м’ячем, називає букви алфавіту, домашніх і диких тварин тощо.
Ці завдання спрямовані на синхронізацію рухових і пізнавальних навичок, розвиток зорово-моторної координації.
Спеціально обладнана кімната, де створене інтерактивне середовище розвитку, в якому дитина за допомогою різного стимульного матеріалу розвиває свої органи чуття (нюх, слух, зір, смак, тактильність).
Заняття триває приблизно 45 хвилин, але точний час залежить від віку й рівня розвитку дитини. Під час заняття фахівець пропонує дитині ігри, завдання, вправи, спеціально підібрані відповідно до специфіки наявних труднощів.
Кому необхідна сенсорна інтеграція?
затримка мовлення, порушеннями моторного планування, мовленнєвого розвитку,
порушення цілеспрямованого руху (моторною незграбністю),
із надто високим або ж надто низьким рівнем рухової активності,
із надмірною або недостатньою чутливістю до тактильних, зорових, слухових стимулів,
із особливостями або порушеннями емоційно-вольової сфери, зокрема розладом аутичного спектру,
дітям, які уникають доторків до певних фактур (пісок, пластилін, рідини), які погано почувають себе на гойдалках і каруселях або занадто захоплюються цими іграми.
Як відомо, однією із основних проблем у дітей з діагнозом «дитячий церебральний параліч» є обмеженість у русі. Вже з одніє цієї причини треба розпочати якомога раніше розвиток дрібної моторики рук.
Дрібна моторика - це здатність контролювати рухи маленьких мʼязів,яка дозволяє виконувати різноманітні тонкі та точні рухи.
Навички дрібної моторики допомагають дитині обстежувати,аналізувати,порівнювати навколишні предмети й краще розуміти навколишній світ.
Розвиток дрібної моторики рук повʼязаний з розвитком пізнавальних процесів: памʼяті, уваги, координації рухів.
Спілкування дитини з психологом з раннього віку дозволить дитині не боятися відкритися і ділитися проблемами, висловлювати свої почуття і думки, контролювати емоції.
Наш психолог допоможе:
Кожен курс масажу проходить під керівництвоми наших лікарів, котрі вносять корективи в залежності від динаміки процесу.
Наші фахівці запропонують вам найбільш ефективну техніку масажу, в залежності від призначень і стану здоров’я Вашої дитини.